مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 10:502018-11-18اجتماعي

رد پیشنهاد تفاوت در تخفیف مدارس دولتی و غیردولتی برای بازدید از باغ پرندگان


اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد یکی از اعضا مبنی بر تصویب تخفیف متفاوت میان مدارس دولتی و غیردولتی در بازدید از باغ پرندگان را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز ادامه بررسی لایحه تعیین نرخ جدید بازدید از باغ پرندگان مجددا روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و زهرا صدراعظم نوری ـ رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست ـ با بیان این که در مصوبه جلسه هفته قبل شورا مقرر شد که تخفیف 50 درصدی به خانواده شهدا، ایثارگران، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان شهرداری و افراد دارای کارت منزلت تعلق گیرد، گفت: تنها دانش آموزان از تخفیف 75 درصدی بهره مند شدند، اما پیشنهاد من این است که بین مدارس دولتی و غیردولتی تفاوت قائل شویم.

وی با بیان این که مدیران مدارس دولتی در اداره مدرسه شان مانده اند و شرایط سختی دارند، اظهار کرد: اما مدارس غیردولتی بابت هر هزینه ای از والدین پول می گیرند و گزارشاتی دارم که در مقطع پیش دبستانی در یکی از مدارس غیرانتفاعی 23 میلیون تومان شهریه دریافت کردند و قطعا شهریه در مقطع دبستان و دبیرستان بیشتر خواهد شد.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، ادامه داد: پیشنهاد می شود در مدارس دولتی تخفیف 75 درصد و به مدارس غیرانتفاعی تخفیف 50 درصد داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پیشنهاد تفاوت در تخفیف مدارس دولتی و غیردولتی برای بازدید از باغ پرندگان

رد پیشنهاد تفاوت در تخفیف مدارس دولتی و غیردولتی برای بازدید از باغ پرندگان