مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 10:102018-11-18بين الملل

ائتلاف آمریکایی ضد داعش کشته شدن غیرنظامیان در حومه دیرالزور را تکذیب کرد


ائتلاف ضد داعش گزارش های منتشر شده از کشته شدن ده ها غیرنظامی در حملات جنگنده های این ائتلاف علیه شهرک هجین در استان دیر الزور را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ائتلاف در بیانیه ای ادعا کرد: برخی از منابع طی گزارش هایی نادرست گفته اند حملات جنگنده های یگان مشترک عملیات عزم راسخ که در نزدیکی شهرک هجین در سوریه انجام شد، موجب کشته شدن تعدادی از غیرنظامیان شده است.

روزنامه مصری الیوم السابع به نقل از این ائتلاف این طور گزارش داده است، جنگنده های ائتلاف ضد داعش از ساعت 11:00 روز شانزدهم نوامبر تا ساعت 16:30 روز 17 نوامبر 19 حمله هوایی به منطقه شهرک هجین در سوریه انجام دادند و این حملات با هدف حمایت از عملیات زمینی علیه داعش در منطقه رودخانه فرات انجام شد.

ائتلاف مذکور در ادامه مدعی شد: جنگنده های ائتلاف در این عملیات مطمئن شدند این اهداف مشروع و متعلق به داعش بوده و در زمان اجرای این حملات این مناطق خالی از غیرنظامیان هستند.

همچنین ائتلاف ضد داعش این گونه توجیه کرد: نیروهای این ائتلاف از 10 حمله هوایی دیگری خبر دادند که در همین منطقه از سوی گروهی دیگر بدون هماهنگی با عملیات عزم راسخ انجام شد.

فرماندهی عملیات عزم راسخ از همه طرف های موثر در میدان نبرد خواست، دست به حملات هوایی هماهنگ نشده از سمت رودخانه فرات نزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکایی ضد داعش کشته شدن غیرنظامیان در حومه دیرالزور را تکذیب کرد

ائتلاف آمریکایی ضد داعش کشته شدن غیرنظامیان در حومه دیرالزور را تکذیب کرد