مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 10:052018-11-18دانش

بررسی سرفصل های درسی و برنامه آموزشی دکترای روانشناسی تربیتی


سرفصل های درسی و برنامه آموزشی رشته روانشناسی تربیتی در مقطع دکتری در جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکصدوپنجاه وهشتمین جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی که به بررسی سرفصل های درسی و برنامه آموزشی رشته روانشناسی تربیتی در مقطع دکتری اختصاص داشت، گزارش تدوین شده در کارگروه مربوطه ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور تدوین سرفصل ها و برنامه های جامع و کامل برای این رشته درسی، ابعاد مختلف این برنامه درسی مشتمل بر روانشناسی مدرسه و.

مورد بررسی قرار گرفت.

پس از ارائه این گزارش، اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند که اهم آن شامل لزوم ارائه این دروس در قالب های مصوب آموزش عالی ، توجه بیشتر به چهار مؤلفه تحول و ارتقای علوم انسانی ، تقویت نگاه آینده نگرانه در این برنامه های درسی ، تولید متون آموزشی متناسب با این رشته و بلامانع بودن دروس اختیاری در مقطع دکتری است.

پس از ارائه نظرات و پیشنهادهای اعضاء و رأی مثبت آنان به کلیات این برنامه آموزشی و سرفصل های جزییات این برنامه درسی و سرفصل آموزشی مورد بحث انسان شناسی در این برنامه درسی، توجه به نشریات علمی و پژوهشی به عنوان یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سرفصل های درسی و برنامه آموزشی دکترای روانشناسی تربیتی

بررسی سرفصل های درسی و برنامه آموزشی دکترای روانشناسی تربیتی