مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 10:002018-11-18بين الملل

لیندسی گراهام؛ سناتوری که قصد دارد شاهزاده سرکش سعودی را برکنار کند


لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا که قرار است به زودی پست ریاست کمیته قضایی در سنای آمریکا را برعهده بگیرد، تصمیم دارد شاهزاده سرکش سعودی را برکنار کند.

- لیندسی گراهام؛ سناتوری که قصد دارد "شاهزاده سرکش" سعودی را برکنار کند لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا که قرار است به زودی پست ریاست کمیته قضایی در سنای آمریکا را برعهده بگیرد، تصمیم دارد شاهزاده سرکش سعودی را برکنار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الجزیره گزارش می دهد، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا که در ایالت کارولینای جنوبی متولد شده به زودی به عنوان رییس کمیته قضایی سنا تعیین خواهد شد اما این مساله تنها یک موضوع داخلی در آمریکا نیست بلکه خبر بسیار بدی برای محمد بن سلمان، شاهزاده جوان عربی است که تشنه قدرت است و در نابودی تمامی کسانی که بر سر راهش برای رسیدن به تخت پادشاهی قرار می گیرند، تردید نمی کند.

این شاهزاده عربستانی که ژوئن 2017 محمد بن نایف، پسرعمویش را از سمت ولیعهدی کنار زد اکنون فاصله چندانی تا رسیدن به تخت پادشاهی ندارد و تنها پدر پیرش سر راه اوست.

با این حال موانعی بر سر راه بلندپروازی های این شاهزاده گستاخ وجود دارند و وی دشمنان جدیدی را برای خودش تراشیده که نمی خواهند او را پادشاه بزرگترین کشور صادر کننده نفت در جهان ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیندسی گراهام؛ سناتوری که قصد دارد شاهزاده سرکش سعودی را برکنار کند

لیندسی گراهام؛ سناتوری که قصد دارد شاهزاده سرکش سعودی را برکنار کند