مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 09:102018-11-18اقتصادي

حذف کاغذبازی اداری و به کارگیری فارغ التحصیلان خلاق شرط اجرای طرح های کارآفرینی


طرح های نوآورانه فارغ التحصیلان دانشگاهی زمانی می تواند اشتغال زایی ایجاد کند که دستگاه ها موانع کاغذبازی اداری را بردارند و دانشگاه ها نیز فارغ التحصیلانی خلاق را به جامعه تحویل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیل خود سرگردان هستند و نمی دانند برای شغل به کجا مراجعه کنند.

اگر هم به جایی مرتبط با شغلشان مراجعه کنند، جای خالی برای آن ها وجود ندارد.

این امر نشان می دهد که فارغ التحصیلان در هنگام تحصیل هیچ مهارتی را فرا نمی گیرند که خود بتوانند برای جامعه و همسالان خود شغلی ایجاد کنند.

در برخی موارد نیز فارغ التحصیلان ایده دارند اما امکانات و تسهیلات ندارند که در این راستا ارگان های مرتبط با این حوزه باید اقداماتی برای رشد و شکوفایی این افراد انجام دهند.

برخی دستگاه ها نیز برای ارائه خدمات و تسهیلات چنان شرایط دشواری را پیش پای نوآوران قرار می دهند که در بسیاری موارد آنان از فعالیت خود منصرف شده و حتی از کشور خارج می شوند تا در کشورهای دیگر بتوانند به موفقیت های بیشتری برسند و از این طریق دانش خود را بیهوده به حال خود رها نکنند.

کافه کارآفرینی روزنه ای برای اشتغال فارغ التحصیلان موسی بی باک مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان درباره علت بیکاری فارغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کاغذبازی اداری و به کارگیری فارغ التحصیلان خلاق شرط اجرای طرح های کارآفرینی

حذف کاغذبازی اداری و به کارگیری فارغ التحصیلان خلاق شرط اجرای طرح های کارآفرینی