مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 08:502018-11-18اقتصادي

توزیع بیش از 900 حلقه لاستیک حواله ای بین ناوگان باری شهرستان گناباد


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناباد گفت: با توجه به گرانی و کمیابی لاستیک که موجب بروز مشکلاتی در صنعت حمل و نقل کشور شده بود، خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وزارت صنعت، - معدن و تجارت، توزیع لاستیک با ارز دولتی و بدون واسطه به صنوف ذیربط واگذار شد.

یونس ارشادی در گفت وگو با ایسنا، گفت: طی سه ماه گذشته در راستای خدمات رسانی به رانندگان باری شهرستان گناباد و با توجه به اینکه بیش از 1030 دستگاه خودرو سنگین در سامانه کارت هوشمند حمل و نقل در شهرستان گناباد فعال بوده تا این لحظه بیش از 900 حلقه لاستیک حواله ای بین رانندگان دارای عملکرد برون شهری شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: هم اکنون با توجه به راه اندازی سامانه الکترونیکی توزیع لاستیک، رانندگان می توانند با مراجعه به انجمن صنفی رانندگان شهرستان و تکمیل فرم مربوطه به همراه برگ سبز خودرو برای تأیید عملکرد به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناباد برای ثبت نام لاستیک اقدام کنند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناباد گفت: رانندگانی که لاستیک حواله ای دریافت نموده اند به هیچ وجه حق فروش لاستیک را نداشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت؛ ضمن اینکه این روند تا هنگام تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 900 حلقه لاستیک حواله ای بین ناوگان باری شهرستان گناباد

توزیع بیش از 900 حلقه لاستیک حواله ای بین ناوگان باری شهرستان گناباد