مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 03:002018-11-17سياسي

گرمخانه مردان در کرج فعلا تعطیل است


در حال حاضر گرمخانه آقایان به دلیل انجام برخی تعمیرات از جمله اصلاح شبکه فاضلاب تعطیل است و پیش بینی می شود تا 30 آبان شروع به کار کند.

- ناظر گرمخانه های شهرداری کرج گفت: در حال حاضر گرمخانه آقایان به دلیل انجام برخی تعمیرات از جمله اصلاح شبکه فاضلاب تعطیل است و پیش بینی می شود تا 30 آبان شروع به کار کند.

جواد غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری کرج در قالب یک گرمخانه مختص بانوان ( واقع در پارک شهید چمران) و یک گرمخانه مخصوص آقایان ( واقع در شاه عباسی) به کارتن خواب ها خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به ظرفیت این گرمخانه ها ادامه داد: گرمخانه بانوان 60 نفر و گرمخانه آقایان نیز 80 نفر ظرفیت دارد البته ظرفیت این گرمخانه ها در روزهای بحرانی مثل زمان بارندگی شدید، افزایش می یابد.

وی افزود: ساعت کار این گرمخانه ها از ساعت پنج عصر تا هشت صبح است البته در زمانی که هوا بسیار سرد است در طول روز نیز میزبان مددجویان هستیم.

وی با اشاره به چگونگی فعالیت این مراکز توضیح داد: گرمخانه بانوان به دلیل شرایط خاص مراجعه کنندگان در طول سال باز است ولی فعالیت گرمخانه مردان اغلب با شروع آخرین ماه پاییز آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه مردان در کرج فعلا تعطیل است

گرمخانه مردان در کرج فعلا تعطیل است