مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 21:362018-11-17فرهنگي

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران جدید این وزارتخانه را منصوب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با پایان یافتن مهلت قانونی به کار گیری بازنشستگان، - با پایان یافتن مهلت قانونی به کار گیری بازنشستگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران بازنشسته، در احکامی جداگانه 5 مدیر جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با پایان یافتن مهلت قانونی به کار گیری بازنشستگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران بازنشسته، در احکامی جداگانه 5 مدیر جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.

علی اصغر کاراندیش؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استان هادر حکمی از سوی سیدعباس صالحی، علی اصغر کاراندیش مروستی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب شد.

علی اصغر کاراندیش مروستی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و از مدیران با سابقه وزارتخانه های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از زمان آغاز به کار دولت یازدهم عهده دار سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع در این وزارتخانه بود.

در سوابق کار اندیش همچنین مشاور امور مجلس وزیر کشور و معاون امور مجلس و پشتیبانی سازمان بهزیستی به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران جدید این وزارتخانه را منصوب کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران جدید این وزارتخانه را منصوب کرد