مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 21:002018-11-17بين الملل

لوینسکی درباره «کراش» روی بیل کلینتون می گوید


کارآموز کاخ سفید که در اواخر دهه 90 میلادی به دنبال افشای رابطه اش با بیل کلینتون شهرت یافت، در برنامه مستند جدیدی از خاطرات دوران 22 سالگی خود سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مونیکا لوینسکی که در 22 سالگی کارآموز کاخ سفید بود و افشای رابطه اش با بیل کلینتون، رییس جمهوری وقت آمریکا در اواخر دهه 90 بسیار خبرساز و پرحاشیه شد، از کارهای احمقانه ای سخن گفته که در آن دوران، برای جلب توجه بیل کلینتون انجام داده است.

او اذعان کرد که در آن زمان به دلیل آن که مجذوب بیل کلینتون بوده و روی او کراش داشته، به گونه ای رفتار کرده که توجه رییس جمهوری وقت را به خود جلب کند.

لوینسکی می گوید: من این کار واقعاً احمقانه را انجام دادم که در وقت ناهار با عجله به خانه رفتم و لباس سبزرنگی را که روز گذشته پوشیده بودم و کلینتون در آن لباس به من توجه کرده بود، پوشیدم.

با خودم فکر کردم که خوب، او باز هم به من توجه خواهد کرد و البته او هم توجهش جلب شد.

او اظهار کرده که از هر مراسمی به عنوان فرصتی برای دیدن رییس جمهوری استفاده می کرده و البته کلینتون نیز به او توجه زیادی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی، وی در مستندی به نام ماجرای کلینتون درباره یکی از برخوردهای اغواگرانه میان این دو توضیح می دهد: او دست مرا کمی بیش از آنچه باید، می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوینسکی درباره «کراش» روی بیل کلینتون می گوید

لوینسکی درباره «کراش» روی بیل کلینتون می گوید