مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 17:512018-11-17اقتصادي

180 دانشگاه مورد حمایت وزارت علوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود برومند بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه مواد و انرژی، بابیان اینکه همکاری و هم افزایی در این پژوهشگاه کم به نظر می رسد، - معاون پژوهش، تحقیقات و فناوری وزارت علوم گفت: 180 دانشگاه، 26 پژوهشگاه و 193 مرکز رشد موردحمایت وزارت علوم قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود برومند بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه مواد و انرژی، بابیان اینکه همکاری و هم افزایی در این پژوهشگاه کم به نظر می رسد، اظهار کرد: امروز کشور در هجمه اقتصادی سختی قرارگرفته است و ریال ارزش خود را در برابر ارز خارجی ازدست داده، اما این ریال به راحتی به دست نمی آید و این نشان می دهد که ریال هنوز ارزش دارد.

یک تولیدکننده باید برای به دست آوردن ریال سختی های فراوانی بکشد و با صادرات تولیدات خود ریال حاصل از آن را به کشور وارد کند.

وی گفت: وقتی می خواهند بودجه های عمومی را توزیع کنند به سمت عملکرد می روند و تلاش می کنند منابع را درجایی تخصیص کنند که آورده داشته باشد و این مهم بر لزوم تلاش ویژه تاکید دارد.

معاون پژوهش، تحقیقات و فناوری وزارت در بخش دیگری با اشاره به اینکه این پژوهشگاه دانشجو می پذیرد که همین موضوع چالش هایی را ایجاد می کند، گفت: برخی معتقدند پژوهشگاه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 دانشگاه مورد حمایت وزارت علوم است

180 دانشگاه مورد حمایت وزارت علوم است