مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 15:502018-11-17سياسي

حکم حناچی هنوز صادر نشده؛ افشانی فعلا شهردار تهران است


یک عضو شورای شهر تهران درباره آخرین مهلت فعالیت شهردار فعلی تهران و صدور حکم شهردار منتخب شورا، توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری که امروز در حاشیه مراسم ترحیم سیدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی سخن می گفت، در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت فعالیت شهردار تهران و انتخاب شهردار جدید گفت که تا کنون وزارت کشور حکمی برای آقای پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید صادر نکرده است.

وی درباره آخرین مهلت فعالیت محمدعلی افشانی در شهرداری تهران نیز گفت: بر اساس قانون، قوانین تا دو هفته پس از ابلاغ لازم الاجرا هستند.

در متن قانون منع به کارگیری بازنشستگان نیز آمده است که مشمولان این قانون تا دو ماه فرصت دارند از پست های خود کناره گیری کنند؛ بنابراین با توجه به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در 31 شهریورماه برای اجرا ابلاغ شده، طبق قانون تا دو هفته پس از ابلاغ، یعنی 14 مهرماه باید اجرا می شد و از آن تاریخ به بعد نیز دو ماه فرصت برای کناره گیری بازنشستگان وجود دارد.

با این تفاسیر که قاضی سراج، رییس سازمان بازرسی نیز به آن اشاره کرده اند شهردار تهران تا 15 آذرماه می تواند به فعالیتش ادامه دهد.

نظری اضافه کرد: با این وجود اگر وزارت کشور حکمی مبنی بر پایان کار آقای افشانی ارائه دهد، شورا وارد فرایند انتخاب سرپرست بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم حناچی هنوز صادر نشده؛ افشانی فعلا شهردار تهران است

حکم حناچی هنوز صادر نشده؛ افشانی فعلا شهردار تهران است