مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 15:502018-11-17اقتصادي

چرا خرید ساندبار امروزه فراگیر شده است؟


تا چند سال پیش کمتر کسی اسمی از این دستگاه شنیده بود، اما با بیشتر شدن تمرکز بر همه ی جنبه های فیلم ها و دیگر برنامه های تلویزیونی، توجه به کیفیت صدا هم دوچندان شد.

- اگر به مشاهده فیلم های سینمایی که با صدای دالبی تولید شده اند رفته باشید، به گوشه ای از اهمیت بالای صدا بر کیفیت فیلم پی خواهید برد.

به همین دلیل شرکت های پیشگام در تولید محصولات صوتی و تصویری، به فکر طراحی محصولی جهت فراهم کردن کیفیت بالایی از صدا در محیط خانه افتادند که نتیجه مدت ها تلاش و سعی و خطا، به ساندبارهای امروزی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، امروزه ساندبار ها اگر تنوعی بیش تر از تلویزیون ها نداشته باشند، کمتر از آن ها هم ندارند.

به همین خاطر است که خرید یک ساندبار، در حد خرید یک تلویزیون نیاز به دقت و اطلاعات کامل دارد.

لازم است بدانید که بعضی از امکاناتی که در مدل هایی از ساندبار ها وجود دارند فقط منجر به افزایش قیمت آن محصول می شوند و برای افرادی که واقعا به صورت تخصصی به مقوله صدا اهمیت می دهند هم چندان کاربردی ندارند.

در این گزارش که توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی زنبیل تهیه شده، سعی داریم شما را با مزایای ساندبار ها و امکانات کاربردی آن ها آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خرید ساندبار امروزه فراگیر شده است؟

چرا خرید ساندبار امروزه فراگیر شده است؟