مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 15:102018-11-17پزشكي

بیشترین استفاده بانک خون بندناف کجاست؟


در حال حاضر بیشترین استفاده از بانک خون در درمان سرطان خون اطفال بوده و نتیجه خوبی هم از آن حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 500 بانک خون بندناف در سراسر جهان وجود دارد و تاکنون 40 هزار پیوند خون بندناف در جهان صورت گرفته و این در حالی است که سالانه حدود سه هزار پیوند جدید به این آمار اضافه می شود و اکثر آنها کودکانی هستند که زندگی خود را به وسیله خون بندناف و جفت بهبود بخشیده اند.

در حال حاضر بیش از 80 بیماری می تواند توسط سلول های بنیادی خون بندناف درمان شود که شامل لوکمی، نوروبلاستوما، بیماری سلول های داسی شکل، دیابت نوع یک، فلج مغزی و بیماری کراب است.

بیش از 114 مطالعه و بررسی آزاد بر روی خون بندناف در حال انجام است، این آزمون ها و آزمایش ها توانمندی بالقوه خون و بافت بندناف را به منظور بررسی سکته مغزی، بیماری های ریوی، بینایی، ناباروری و بیماری های قلبی کشف کرده اند.

آنچه که باید از ذخیره سازی خون بندناف در سال 2018 انتظار داشت در سال 2017 شاهد کار دانشمندان و متخصصان در زمینه سلول های بنیادی خون و بافت بندناف بودیم، کار جدید به منظور حمایت از خانواده ها در برابر هزینه های درمان با استفاده از سلول های بنیادی صورت گرفت و آن همان راه اندازی و برگزاری موفقیت آمیز روز جهانی خون بندناف بود و مهم تر از تمام این موارد این بود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین استفاده بانک خون بندناف کجاست؟

بیشترین استفاده بانک خون بندناف کجاست؟