مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 15:052018-11-17اقتصادي

تخریب آثار تاریخی توسط دستگاه های دولتی!


مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه تخریب آثار تاریخی غیرقابل توجیه است،گفت: - از دانشگاه علوم پزشکی کرمان درخواست می شود تکه های تخریب شده سر در تاریخی بیمارستان شهید باهنر کرمان را جهت احیا و بازسازی مجدد به میراث فرهنگی تحویل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی افضلی با تاکید بر اینکه تخریب آثار تاریخی توسط دستگاه های دولتی افزایش یافته است، افزود: در این خصوص تخلفات بخش خصوصی به مراتب کمتر است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی به تنهایی نمی تواند از 7000 بنای تاریخی و محوطه باستانی شناخته شده در سطح استان پهناور کرمان مراقبت کند، تصریح کرد: از تشکل های مردم نهاد و دوستدارن میراث فرهنگی و جوامع محلی درخواست می شود دراین زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوضه های مرتبط به یگان های حفاظت میراث فرهنگی اطلاع رسانی کنند.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در ادامه با انتقاد از تخریب سر در تاریخی بیمارستان شهید باهنر کرمان تاکید کرد: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی باید پاسخگو باشد و با فرد یا افرادی که سهوا یا عمدا اقدام به تخریب این اثر کرده اند به شدت برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب آثار تاریخی توسط دستگاه های دولتی!

تخریب آثار تاریخی توسط دستگاه های دولتی!