مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 13:452018-11-17سياسي

ضرورت عملیاتی شدن سند گردشگری چهارمحال و بختیاری


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است سند گردشگری استان سریع تر عملیاتی شود و در این سند تعهدات هر کدام از وزارتخانه ها نیز مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاظمی 26 آبان ماه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی چهار محال و بختیاری، با اشاره به این که مشکلات به دو دسته تقسیم می شوند، اظهار کرد: یک دسته از مشکلات مربوط به استان است که در این میان مدیران اجرایی بخش ها، مقابل یکدیگر قرار می گیرند، مطرح کردن برخی مسائل در این جلسه لازم نیست و باید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جلساتی را با نهادهای نظارتی و دستگاه های اجرایی برگزار کنند تا مصوبات تنها در این جلسه به تصویب رسند.

وی افزود: باید سند گردشگری استان سریع تر عملیاتی شود و در این سند تعهدات هر کدام از وزارتخانه ها نیز مشخص شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برخی مسائل در سطح کلان برطرف نشود کار ما مشکل تر خواهد شد که به نظر می رسد تمام هم و غم مسئولان باید بر روی سند جامع گردشگری استان گذاشته شود و قطعاً با مشخص شدن تعهدات مربوط به هر وزارتخانه، بسیاری از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

کاظمی با اشاره به ضرورت برطرف شدن مسائل استان، خاطرنشان کرد: باید اقدامی شود تا مسائل استان برطرف شده و حوزه ها در مقابل یکدیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عملیاتی شدن سند گردشگری چهارمحال و بختیاری

ضرورت عملیاتی شدن سند گردشگری چهارمحال و بختیاری