مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 13:312018-11-17دانش

دانشگاه آزاد کرج بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها تاکید دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیداحسان شیرنگی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پانزدهمین همایش ملی متالوژی که در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد، - معاون پژوهشی واحد کرج با بیان اینکه این دانشگاه بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها تاکید دارد، گفت: در دانشگاه سعی داریم محصولاتی که نیاز کشور را به واردات مرتفع کند، تولید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیداحسان شیرنگی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پانزدهمین همایش ملی متالوژی که در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد، به رشد فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه کار خود را به صورت آموزش محور شروع کرد و سپس حرکت خود را به سمت پژوهش محوری ادامه داد.

شیرنگی بر اهمیت پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در این دانشگاه تأکید کرد و افزود: اکنون دانشگاه با حرکت در مسیر کارآفرینی مسیر خود را ادامه می دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کرج به آمار چشمگیر تحقیقات و مقالات علمی و پژوهشی دانشجویان و استادان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارائه این مقالات زمانی ارزش واقعی خود را به دست می آورد که از نتایج این پژوهش ها به صورت علمی و کاربردی در جامعه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کرج بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها تاکید دارد

دانشگاه آزاد کرج بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها تاکید دارد