مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 13:002018-11-17حوادث

زیستگاه های یوزپلنگ آسیایی بدون تابلوهای هشداری به رانندگان خراسان شمالی


کارشناس مسئول نظارت بر امور حیات وحش خراسان شمالی گفت: جاده های موجود خراسان شمالی در زیستگاه حیات وحش یوزپلنگ آسیایی(پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم) فاقد تابلوهای هشداردهنده به رانندگان است.

- کارشناس مسئول نظارت بر امور حیات وحش خراسان شمالی گفت: جاده های موجود خراسان شمالی در زیستگاه حیات وحش یوزپلنگ آسیایی(پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم) فاقد تابلوهای هشداردهنده به رانندگان است.

محمدحسین صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برخورد یک قلاده پوزپلنگ آسیایی جوان در مسیر سنخواست و تلف شدن این گونه حیوانی منحصر به فرد طی چند روز گذشته اظهار کرد: متأسفانه جاده از مسیر زیستگاه یوزپلنگ عبور داده شده است اما هیچ تابلوعلائمی برای رانندگان خودرو مبنی بر این که در مسیر زیستگاه یورپلنگ آسیایی تردد می کنند و یا به آنجا نزدیک می شوند، نصب نشده است.

وی با بیان این که پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم محل زیستگاه یوزپلنگ آسیایی در خراسان شمالی است، افزود: نصب تابلو علائم از نیازهای ضروری این منطقه برای حفظ این گونه حیوانی است.

به گفته صالحی، منطقه جاجرم و گرمه که پناهگاه مذکور در آن واقع شده است منطقه ای است که خودرو و کامیون های سنگین تردد زیادی در آنجا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیستگاه های یوزپلنگ آسیایی بدون تابلوهای هشداری به رانندگان خراسان شمالی

زیستگاه های یوزپلنگ آسیایی بدون تابلوهای هشداری به رانندگان خراسان شمالی