مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-17سياسي

رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه انتخاب شد


در حال حاضر در بیش از 100 کشور حوزه علمیه و موسسه آموزشی تاسیس شده و به عنوان نمایندگی های جامعه المصطفی العالمیه مشغول فعالیت هستند.

- رییس هیئت امنا جامعه المصطفی گفت: در حال حاضر در بیش از 100 کشور حوزه علمیه و موسسه آموزشی تاسیس شده و به عنوان نمایندگی های جامعه المصطفی العالمیه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مرتضی مقتدایی صبح امروز 26آبان در مراسم تودیع و معارفه رییس جامعه المصطفی العالمیه که در مدرسه آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: آیت الله اعرافی از بدو تشکیل جامعه المصطفی العالمیه مدیر این مرکز بوده اند و تا به امروز در این سمت خدمت گزاری کردند، مدتی است ایشان به عنوان رییس حوزه های علمیه سراسر کشور انتخاب شدند.

در جلسات متعددی که برگزار شد در نهایت حجت الاسلام والمسلمین دکترعلی عباسی برای این مسئولیت انتخاب شدند و وقتی این مسئله با مقام معظم رهبری در میان گذاشته شد، ایشان هم اعلام رضایت کردند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: جامعه المصطفی در بدو تاسیس از دو موسسه تشکیل می شد و خدمات ارزشمندی را ارائه می کرد، هدف از تاسیس این مجموعه نشر علوم و معارف اهل بیت (ع) در سراسر دنیا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بیش از 100 کشور حوزه علمیه و موسسه آموزشی تاسیس شده و به عنوان نمایندگی های جامعه المصطف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه انتخاب شد

رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه انتخاب شد