مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-17اقتصادي

قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست!


دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران اختلاف قیمت لوازم خانگی خارجی را با محصولات تولید داخل، بسیار بالا و قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله انصاری در نشستی خبری با اشاره به جدیدترین وضعیت تولید لوازم خانگی و مباحث مربوط به فروش این محصولات، اظهار کرد: با شرایطی که در بازار ارز پیش آمد رشد قیمت ها غیرمنتظره بود و شرایط تولید و بازار لوازم خانگی را با چالش ایجاد کرد و باعث شد تا تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه به مشکل بخورند.

وی ادامه داد: نگاه در حوزه لوازم خانگی باید صادرات محور باشد، اما باید بدانیم که ریشه صادرات، تولید است و ابتدا باید زمینه تولید و بسترهای لازم فراهم شود تا پس از آن به صادرات دست یابیم.

در مجموع افزایش قیمت ارز برای صادرات مطلوب است اما این مساله زمانی رخ می دهد که تولیدکننده از لحاظ تامین مواد اولیه نگرانی نداشته باشد.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در ادامه با اشاره به این که ابتدای سال جاری افزایش 9.

6 درصدی برای قیمت لوازم خانگی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: این رقم با واقعیت بازار فاصله بسیار زیادی داشت و پس از آن برنامه ای توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت مدنظر قرار گرفت تا در نهایت قیمت ها در اواخر شهریورماه سال جاری به تعادل رسیده و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست!

قیمت لوازم خانگی خارجی مشخص نیست!