مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:102018-11-17سياسي

تفکر مهدویت نجات بخش بشریت و ستم دیدگان جهان است


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در دنیایی آکنده از استکبار و ستمگری، تفکر مهدویت نجات بخش بشریت و انسان های ستم دیده در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر سید یحیی صفوی در صبحگاه مشترک 7 هزار نفری نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان قم با عنوان صبحگاه بیعت با امام عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: نهم ربیع الاول سرآغاز امامت ولی عصر(عج) و بیان گر حضور مقتدرانه و عاشقانه سربازان در بیعت با اوست.

در دنیایی آکنده از استکبار و ستمگری، تفکر مهدویت نجات بخش بشریت و انسان های ستم دیده در جهان است.

وی تصریح کرد: دو سوال اساسی در مقیاس جهانی هم اکنون مطرح است؛ این مسیری که دولت ها و ملت ها می پیمایند چه سرانجامی دارد؟ آیا روند ها، رویدادها و راهبردهای جهانی به سمت غلبه ظالمین و مستکبرین بر ملت های ضعیف نیست؟ دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: سوال دوم آن است که چه مکتبی و چه مسیری الهام بخش و نجات بخش برای بشریت است و راه نجات کجاست و از چه مسیری نجات بشریت می گذرد و بشریت چه سرانجامی دارد؟ وی بیان کرد: آیا این روندی که قدرت های زورگوی شرقی و غربی و دولت مستکبر آمریکا و صهیونیست ها و وابستگان به آن ها همواره در پی سرکوب مستضعفین دارند پایان می پذیرد؟ آیا جنایت های آمریکا و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر مهدویت نجات بخش بشریت و ستم دیدگان جهان است

تفکر مهدویت نجات بخش بشریت و ستم دیدگان جهان است