مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:102018-11-17سياسي

تشکیل کمیته فناوری دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


مدیر امور فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست مدیران فناوری از تشکیل کمیته فناوری دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مقیمی در این نشست با اشاره به اهداف حوزه فناوری و تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم، اظهار کرد: با بروز تحول در دانشگاه ها و پذیرش نقش توسعه اقتصادی، دانشگاه کارآفرین باید علاوه بر آموزش و پژوهش، عامل تحقق نوآوری فناورانه و در نهایت خلق ثروت باشد.

وی ادامه داد: در دانشگاه های نسل سوم ساختار دانشگاه بر مدار اقتصاد و کارآفرینی در حرکت است.

به بیان ساده تر دانشگاه های نسل سوم بعنوان نهاد تعیین کننده در نظام ملی نوآوری، رسالت دارند در مسیری با محوریت اقتصاد دانش مدار، کارآفرینی و نوآوری فعالیت کنند و درخاتمه از طریق فعالیت های دانشی زیرساختهای تولید ثروت و ارزش افزوده اقتصادی را مهیا کنند.

مقیمی تاکید کرد: حرکت به سمت فناوری هرگز به معنی غفلت از آموزش و پژوهش نیست، بلکه هدف این است که دانشجو پس از فارغ التحصیلی و یا حتی در دوران تحصیل خود در اندیشه ایجاد شغل و کارآفرینی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مالکیت فکری و نوآوری، کمیته و شورای فناوری، امور فناوری های دانشجویی، تجاری سازی و ارتباط با صنعت، آموزش و ترویج فناوری، مراکز رشد و نوآوری و کمیته شورای فناوری از جمله مراکز تحت هدایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته فناوری دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تشکیل کمیته فناوری دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی