مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 10:152018-11-17اجتماعي

تقلب در معاینه فنی خودروهای سنگین


به دنبال آغاز طرح کاهش آلودگی هوا و ضرورت معاینه فنی همه خودروهای سبک و سنگین تهران، دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا در مورد صحت سنجی و میزان اعتماد به آزمون های آلایندگی خودروها اظهار کرد: - طی سه سال گذشته اقداماتی برای ارتقای معاینه فنی، رفع تقلب ها و تخلفات معاینه فنی خودروهای سبک انجام شده است اما برای معاینه فنی دیزل ها هنوز نگرانی های جدی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای مرحله دوم فاز طرح کاهش یا Low Emission Zone (محدوده کم آلاینده) با سه هفته تاخیر از امروز (شنبه 26 آبان ) در شهر تهران آغاز شد که بر اساس آن کلیه خودروهای سبک و سنگین برای تردد در شهر تهران در هر ساعت از شبانه روز و هر روز در هفته باید برگه معاینه فنی داشته باشند حتی تحویل باربرگ به وسایل حمل و نقل باری به داشتن معاینه فنی منوط شده است.

نکته حائز اهمیت در این میان صحت معاینه فنی های انجام شده است.

به عبارت ساده تر علاوه بر ضرورت مراجعه همه خودروها به مراکز معاینه فنی بر اساس قوانین جدید شهری، باید بدانیم که آیا انجام معاینه فنی در مراکز تا چه حد قابل اعتماد هستند و چه ایرادات احتمالی بر معاینه فنی مترتب است؟ در این باره، وحید حسینی دبیر - کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا - در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: از جمله برکات طرح کاهش و اضافه شدن طرح ترافیک جدید این است که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلب در معاینه فنی خودروهای سنگین

تقلب در معاینه فنی خودروهای سنگین