مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 09:552018-11-17سياسي

بدون امنیت هیچ فعالیتی به نتیجه دلخواه خود نخواهد رسید


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر لزوم ارتقای امنیت پایدار در مناطق مرزی، اظهار کرد: اگر در مرزها به فکر توسعه نباشیم، در داخل هیچ فردی نمی تواند از کار خود بهره کامل ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (شنبه) در اولین کنفرانس بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلان شهرها، راهکارها و چالش ها که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: کشور پهناور ایران با قرار گرفتن در منطقه بسیار حساس غرب آسیا با 15 کشور مرز مشترک دارد و یکی از کشورهایی است که در این حوزه در رتبه بالایی دارد.

همچنین 17 استان کشور دارای مرز مشترک با کشورهای همسایه هستند که این می تواند فرصت بسیار خوبی برای مسئولان نظام فراهم کند.

وی با بیان اینکه در تعدادی از کشورهای همسایه به واسطه سلطه ابرقدرت ها، شرایط امنیتی خوبی حاکم نیست، خاطر نشان کرد: مسئولین٬ مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برخی از مرزهای مشترک به دلیل شرایط موجود برای جلوگیری از ناامنی های برخی کشورها مجبورند تلاش های مضاعفی نسبت به اقدامات مرسوم بین المللی مرزبانی انجام دهند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با تاکید بر اینکه بدون امنیت هیچ فعالیتی در عرصه های مختلف در داخل کشور به نتیجه دلخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون امنیت هیچ فعالیتی به نتیجه دلخواه خود نخواهد رسید

بدون امنیت هیچ فعالیتی به نتیجه دلخواه خود نخواهد رسید