مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 09:552018-11-17فرهنگي

چند پیشنهاد به جشنواره ی فیلم مقاومت


حمید بهمنی با ارایه چند پیشنهاد به برگزارکنندگان جشنواره فیلم مقاومت، بر لزوم تقویت بخش بین الملل جشنواره به ویژه در حوزه تولید مشترک و پخش جهانی تاکید کرد.

- این کارگردان سینما و تلویزیون که در کارنامه خود ساخت آثار دفاع مقدسی را دارد با اشاره به اینکه ایران اسلامی پرچمدار گفتمان مقاومت است که لازم است این گفتمان را از طریق فعالیت های فرهنگی هنری به ویژه در عرصه سینما با جهان به اشتراک بگذاریم، در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: جریان مقاومت یک جریان فراگیر است که ما تاثیر آن را در هشت سال دفاع مقدس در اقتصاد و سیاست و فرهنگ مان دیدیم.

وی اضافه کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس برای مقاومت از جریان دینی وام گرفتیم و اکنون هم اگر به اعتقادات خود تکیه کنیم زوایای جدیدی به عنوان راه حل معضلات برای بشر امروز پیدا می شود.

کارگردان و نویسنده گلوگاه شیطان یکی از راه های شناسایی این زوایا را دقت نظر هنرمندان دانست و گفت: این گفتمان انقلابی از سوی هنرمندان ایران برای خلق آثار هنری مورد استفاده قرار گرفته است ولی تلاش این هنرمندان به ویژه در عرصه سینما لازم است فرصتی برای بروز و ظهور پیدا کند.

بهمنی جشنواره فیلم مقاومت را یکی از فرصت ها برای ارایه گفتمان مقاومت در عرصه داخلی و جهانی دانست و بیان کرد: به اعتقاد من یکی از وظایف جشنواره فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد به جشنواره ی فیلم مقاومت

چند پیشنهاد به جشنواره ی فیلم مقاومت