مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 09:452018-11-17اقتصادي

اجرای برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح فعالیت شرکت تعاونی دهیاری های ایلام


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام از اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره های تسهیل گری به منظور ارتقاء سطح فعالیت شرکت تعاونی دهیاری های ایلام خبر داد.

- یونس آزادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که شرکت های تعاونی دهیاری ها از پتانسیل فراوانی برای کاهش هزینه ها و افزایش سطح درآمدهای دهیاری ها هم چنین ایجاد فرصت های شغلی و استفاده از مزیت های اقتصادی مناطق روستایی برخوردارند، اظهار کرد: با علم به این پتانسیل ها، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام در نظر دارد با ارائه مشاوره های تسهیل گری و برگزاری دوره های آموزشی سطح فعالیت شرکت تعاونی دهیاری های استان ایلام را ارتقاء دهد.

وی گفت: از همین رو برگزاری جلسات ماهیانه با حضور روسای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های تعاونی دهیاری ها و برگزاری دوره های کارگاهی و آموزشی با حضور اعضاء هیئت مدیره و مسئولان امور مالی شرکت های تعاونی در استان به منظور آشنایی آنان با قوانین و مقررات شرکت های تعاونی و روش های آغاز و ایجاد کارگاه ها و واحدهای اقتصادی در مناطق روستایی آغاز شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به اهمیت فعالیت های تسهیلگری در فعال سازی شرکت های تعاونی دهیاری ها، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها در نظر است یک تیم مشاوره ای مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح فعالیت شرکت تعاونی دهیاری های ایلام

اجرای برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح فعالیت شرکت تعاونی دهیاری های ایلام