مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 23:412018-11-16ورزشي

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به دولت؛ تاکتیکی یا صادقانه؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی بدون امضا نوشت: رییس جمهور روحانی در شورای عالی اجتماعی کشور گفت: می توان با برخی اقدامات کم هزینه میزان رضایتمندی و خشنودی مردم را در جامعه افزایش داد و باید توجه داشت که با سوءظن .

- اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به دولت؛ تاکتیکی یا صادقانه؟! روزنامه توجیه کننده مواضع دولت، از فرستادن زنان به ورزشگاه نگران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی بدون امضا نوشت: رییس جمهور روحانی در شورای عالی اجتماعی کشور گفت: می توان با برخی اقدامات کم هزینه میزان رضایتمندی و خشنودی مردم را در جامعه افزایش داد و باید توجه داشت که با سوءظن نمی توان با مردم برخورد کرد.

ایشان این را هم در همان جلسه گفتند که: چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد.

از شیوه مصداق گویی در سخن منقول از رییس جمهور چنین فهمیده می شود که مثال حضور زنان در استادیوم ورزشی را ایشان به عنوان مثالی برای تایید این سخن خود آورده اند که می توان با برخی اقدامات کم هزینه، میزان رضایتمندی و خشنودی اجتماعی مردم را در جامعه افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به دولت؛ تاکتیکی یا صادقانه؟!

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به دولت؛ تاکتیکی یا صادقانه؟!