مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:552018-11-16پزشكي

نصب پیشرفته ترین MRI غرب کشور


مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نصب پیشرفته ترین MRI غرب کشور در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه خبر داد.

- مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نصب پیشرفته ترین MRI غرب کشور در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه خبر داد.

دکتر تورج شیرزادیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وجود تنها سه تا پنج مورد MRI سه تسلا در کشور، گفت: این دستگاه پیشرفته ترین دستگاه MRI محسوب شده که کاربردهای تشخیصی و علمی فراوانی دارد.

وی با اشاره به نصب این دستگاه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: این اولین دستگاه MRI سه تسلا در غرب کشور محسوب می شود.

شیرزادیان از هزینه 9 میلیارد تومانی برای خرید این MRI خبر داد و افزود: این خرید سال گذشته انجام شده و مبلغ دو میلیون و 350 هزار یورو برای آن هزینه شده که سال گذشته حدود 9 میلیارد تومان شد و امسال با توجه به نرخ ارز ارزش این دستگاه به حدود 20 میلیارد تومان رسیده است.

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: این نوع دستگاه می تواند در حوزه ارتوپدی تصاویری با کیفیت بسیار بالا ایجاد کند و همچینن در حوزه مغز و اعصاب می تواند با کیفیت بالا تصاویر مورد نیاز پزشکان را تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب پیشرفته ترین MRI غرب کشور

نصب پیشرفته ترین MRI غرب کشور