مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:502018-11-16سياسي

ناگفته های استاندار خراسان درباره یگان ویژه آستان قدس، گروه های خودسر و کشف 2 بمب


استاندار خراسان رضوی در آخرین گفت وگوی صمیمی اش با خبرنگاران درباره مسائل مختلف استان در 5 سالی که کلید ساختمان خیابان بهار در دستش بود سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رشیدیان در این نشست در پاسخ به ایسنا در خصوص میزان موفقیتش در مدیریت رفتارهای گروه های فشار و تندرو در مشهد، اظهار کرد: ما سابقه طولانی در کار امنیتی داریم.

یکی از مطالبی که ما در کار امنیتی آموختیم، این بود که زمانی که کاری به کف خیابان کشیده می شود، شاید آن مسئله اثر خود را گذاشته و همه هنر ما باید این باشد که آن مطلب به کف خیابان کشیده نشود.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران مراحل متعددی دارد، عنوان کرد: مراحل مدیریت بحران شامل شکل گیری هسته اولیه، چگونگی تاثیرگذاری بر ذهن افرادی که آن ایده و فکر را دارند و بعد از چگونگی شکل گیری، مقدمات اقدام برای جلوگیری از آن و بعد نیز اگر اقدام شکل گرفت، چگونگی کاهش هزینه های آن اقدام است.

تلاش ما در استان خراسان رضوی در طی این سال ها این بوده که تا حد امکان اجازه ندهیم که مشکلات امنیتی خود را در صحنه کف خیابان نشان دهند.

استاندار خراسان رضوی افزود: منشا واقعه ای که در دی ماه سال گذشته رخ داد، خراسان بود که در بسیاری از استان های ما منجر به کشته شدن تعداد زیادی از 5، 10 یا 2 نفر شد، اما ما حتی یک مورد در استان نداشتیم که خون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های استاندار خراسان درباره یگان ویژه آستان قدس، گروه های خودسر و کشف 2 بمب

ناگفته های استاندار خراسان درباره یگان ویژه آستان قدس، گروه های خودسر و کشف 2 بمب