مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:362018-11-16سياسي

نباید در انجام وظایف افراط و تفریط و در برخورد با مجرمان زیاده روی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در همایش معاونان خدمات قضایی کلانتری ها و پلیس های تخصصی از نیرو های انتظامی خواست که از شلوغی محل کار و کار زیاد در کلانتری ها خسته نشده و خطاب به نیرو های انتظامی اظهار کرد: - رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق مردم بکار ببندد، گفت: نباید در انجام وظایف افراط و تفریط و در برخورد با مجرمان زیاده روی شود بلکه باید قانون ملاک عمل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در همایش معاونان خدمات قضایی کلانتری ها و پلیس های تخصصی از نیرو های انتظامی خواست که از شلوغی محل کار و کار زیاد در کلانتری ها خسته نشده و خطاب به نیرو های انتظامی اظهار کرد: بدانید که رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم، ارزشمند است.

رییس پلیس پایتخت عنوان کرد: اخلاق حرفه ای در انجام امور اداری نباید فراموش نشود و رفتار بد عده معدودی باعث نشود که بر شما تاثیر بگذار و با مردم بد رفتاری کنید بلکه مدارا با مردم به عنوان یک اصل باید به آن پایبند باشیم.

وی با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای احقاق حق مردم بکار بگیریم، متذکر شد: باید مردم مطمئن شوند که پلیس از ظلمی که به آن ها رفته آگاه است و پیگیری می کند، نباید در انجام وظایف افراط و تفریط و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در انجام وظایف افراط و تفریط و در برخورد با مجرمان زیاده روی شود

نباید در انجام وظایف افراط و تفریط و در برخورد با مجرمان زیاده روی شود