مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:302018-11-16اقتصادي

اکثر واحدهای تولیدی اردبیل در آستانه تعطیلی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی استان اردبیل به دلیل پرداخت نشدن تسهیلات سرمایه در گردش تحت فشار شدید هستند که ممکن تعطیلی آنها به زودی اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحامد عاملی در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل با انتقاد شدید از بی توجهی بانک های عامل به موضوع پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی اظهار کرد: بانک ها به بهانه های مختلف این تسهیلات را که در حقیقت ضربان تولید را تنظیم می کنند پرداخت نکرده و مانع از رونق و فعالیت واحدهای تولیدی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این تسهیلات سرمایه در گردش که به تصویب رسیده ولی بانک ها به بهانه های مختلف از پرداخت آن ابا می کنند به موقع تزریق نشود امکان تعطیلی اکثر واحدهای تولیدی در استان نگرانی های ما را دوچندان کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضرورت تمدید مهلت قانونی را در باز پرداخت تسهیلات قبلی را یادآور شد و بیان کرد: بازرسی و دستگاه قضایی به این تمدید ایراد گرفته اند در حالی که در نشستی با مسئولان بازرسی و قضایی باید سعی کنیم تا واقعیت را در پرداخت این تسهیلات بیان کرده و آنها را متقاعد کنیم تا مانع از تمدید و یا برخی موارد قانونی نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر واحدهای تولیدی اردبیل در آستانه تعطیلی

اکثر واحدهای تولیدی اردبیل در آستانه تعطیلی