مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:052018-11-16سياسي

66 درصد زنان ایرانی با خشونت مواجهند


رییس مرکز تحقیقات زن و خانواده تهران گفت: آمار جهانی می گوید که 33 درصد زنان جهان خشونت می بینند، در حالیکه آمار کارشناسان می گویند که 66 درصد زنان ایرانی با خشونت مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا، دکتر فاطمه قاسم پور در نشست نقد و بررسی لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت که از سوی گروه علمی مطالعات اسلامی زنان و با همکاری و مشارکت انجمن علمی پژوهشی مطالعات زن و خانواده معاونت پژوهش در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، با اشاره به این موضوع و با طرح این سؤال که نسبت ما با مقوله خشونت علیه زنان چیست؟ اظهار کرد: ما وقتی در خصوص بررسی امنیت زنان در برابر خشونت حرف می زنیم، چیزی که به ذهن می رسد موضع ما نسبت به پذیرش خشونت است که نسبت به این موضوع، جریان های طیفی متفاوت و بازخوردهای متفاوتی وجود دارد.

رییس مرکز تحقیقات زن و خانواده تهران افزود: برخی افراد، خشونت را اولین مسئله ای می دانند که زنان جامعه ایرانی با آن درگیری دارند و آمارهایی را مطرح می کنند که 66 درصد زنان ایرانی درگیر خشونت هستند.

برخی نیز معتقدند مسئله خشونت در برابر زنان وجود دارد و منکر مسئله خشونت در برابر زنان نیستند، اما به عنوان مسئله اول زنان در ایران قبول ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد زنان ایرانی با خشونت مواجهند

66 درصد زنان ایرانی با خشونت مواجهند