مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 13:202018-11-16دانش

باید و نبایدهای زندگی خوابگاهی


وقتی وارد دانشگاه و خوابگاه می شویم باید بیاموزیم چگونه با دوستان و هم اتاقی ها، مسئولان خوابگاه و دانشگاه و همچنین استادان ارتباط موثر برقرار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زندگی دانشجویی و خوابگاهی برای بیشتر دانشجویان اولین فرصت تجربه زندگی مستقل است که از خانه و خانواده دور هستند و باید بیاموزند زندگی خود را سازماندهی کرده و وظایف را بدون کمک مستقیم والدین به انجام برسانند، دانشجو باید بتواند هزینه ها و البته زمان را به خوبی مدیریت کرده تا دچار دردسر نشود، این فرصت شاید برای بسیاری از دانشجویان اولین فرصت باشد تا دست به تجربه های مستقلی بزنند.

برخی از این تجربه ها ممکن است درس هایی به دانشجو بیاموزند که موجب پیشرفت وی شوند، البته برخی از این تجربه ها نیز ممکن است جبران ناپذیر باشند.

محیط خوابگاه به دانشجو می آموزد چگونه با دیگران تعامل برقرار کند، چراکه بسیاری از امکانات و فضاها به صورت اشتراکی در اختیار همه هم اتاقی ها یا حتی ساکنان خوابگاه است، پس دانشجو باید بیاموزد چگونه با دیگران تعامل برقرار کرده و بر اساس رضایت طرفین از فضاها و امکانات مشترک استفاده کند.

کسب و ارتقای مهارت های لازم ممکن است دانشجو را با چالش هایی روبرو کند، اما در نهایت دستاوردهای بی نظیری به ارمغان خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای زندگی خوابگاهی

باید و نبایدهای زندگی خوابگاهی