مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 11:352018-11-16سياسي

تاکید وزیر بهداشت بر تکرار مهربانی از سوی قوای سه گانه و همه قشرها


وزیر بهداشت با اشاره به درخواست بهورزان درباره افزودن دو سال مدت آموزش به سابقه خدمتی شان، گفت: این موضوع را به صورت مکرر از مجلس درخواست کرده ایم و این خانه ملت است که باید در این باره اقدام کند.

- تاکید وزیر بهداشت بر "تکرار مهربانی" از سوی قوای سه گانه و همه قشرها وزیر بهداشت با اشاره به درخواست بهورزان درباره افزودن دو سال مدت آموزش به سابقه خدمتی شان، گفت: این موضوع را به صورت مکرر از مجلس درخواست کرده ایم و این خانه ملت است که باید در این باره اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن هاشمی در آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده، اظهار کرد: ماه ربیع الاول، ماه ولادت نبی مکرم اسلام بوده، پیامبر منادی وحدت است و اگر به کلام خدا مبنی بر أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ عمل کنیم، کشور گلستان می شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است، افزود: نباید این طور باشد که هر وقت دچار تهدیدی شدیم با یکدیگر مهربان باشیم، بلکه قوای سه گانه و همه قشرها باید در همه جا مهربانی را تکرار کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در سال های گذشته، بازدید از بیمارستان خدابنده و کمبودهای آن، وضع ظاهری نامناسب و مسائلی از این دست اوضاع تاسف باری را نشان می داد که تصمیم گرفتیم در حد توان مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر بهداشت بر تکرار مهربانی از سوی قوای سه گانه و همه قشرها

تاکید وزیر بهداشت بر تکرار مهربانی از سوی قوای سه گانه و همه قشرها