مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 11:252018-11-16سياسي

برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر نوربخش تا ساعاتی دیگر در بیمارستان میلاد


مراسم تشییع پیکر دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان امروز جمعه 25 آبان 97 از ساعت 13 از مقابل بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.

- برگزاری مراسم تشییع پیکر "دکتر نوربخش" تا ساعاتی دیگر در بیمارستان میلاد مراسم تشییع پیکر دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان امروز جمعه 25 آبان 97 از ساعت 13 از مقابل بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدتقی نوربخش که شهریور 1392 طی حکمی از سوی علی ربیعی، وزیر وقت رفاه به سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده بود ، روز گذشته 24 آبان وزیر کار را در سفر به استان گلستان همراهی می کرد که خودروی حامل وی در بریدگی ورودی غربی گرگان بر اثر تصادف با یک تانکر تریلی حمل سوخت برخورد کرد و جانش را از دست داد.

مرحوم نوربخش طی سال های خدمتش در سازمان تامین اجتماعی همواره بر حفظ امنیت اجتماعی جامعه کارگری تاکید داشت، وی حقوق مستمری بگیران این سازمان را بیش از نرخ تورم افزایش داد و مراقبت می کرد تا هیچ گاه حقوق ها با تاخیر پرداخت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر نوربخش تا ساعاتی دیگر در بیمارستان میلاد

برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر نوربخش تا ساعاتی دیگر در بیمارستان میلاد