مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 11:052018-11-16سياسي

انسجام ملی مهم ترین اولویت کنش های سیاسی «اتحاد ملت» است


دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه اتحاد، انسجام و همگرایی ملی مهم ترین اولویت کنش های سیاسی این حزب است، گفت: نیروی پیش برنده حرکت اصلاحات زنده بودن فروغ امید در میان ملت ایران است، - ازاین رو بر خود فرض می دانیم که جنبش ملی امید و اصلاح را رو به سوی افق های روشن فردای ایران زنده نگاه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شکوری راد در نشست افتتاحیه چهارمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران که صبح امروز (جمعه)در سالن همایش های رازی برگزار شد، گفت: این خیال خام که ملت ایران بر اثر فشارها و تحریم های بیگانگان کمر خم می کنند و از آرمان های تاریخی خود و صلح و امنیت و تمامیت ارضی میهن دست می شویند و اختیار خود را به دست مزدوران می سپارند هرگز تحقق نخواهد یافت.

کما اینکه جریان هایی که به دنبال بازتولید خودکامگی و استبداد، و تهی از مضمون کردن میثاق ملی قانون اساسی و نهادهای برآمده از آن و محدود کردن حق انتخاب و مشارکت مستمر شهروندان در تعیین سرنوشت خود هستند، جایی در میان اکثریت ملت ایران نخواهند یافت.

وی افزود: اصلاحات زنده است، تا ملت خداجو، اصلاح گرا و صلح طلب ایران زنده است.

ما از اینکه همواره خود را عاملان و حاملان این آرمان ها و روش های برخاسته از آن به عنوان فرزندان خادم ملت ایران می دانیم، بر خود می بالیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام ملی مهم ترین اولویت کنش های سیاسی «اتحاد ملت» است

انسجام ملی مهم ترین اولویت کنش های سیاسی «اتحاد ملت» است