مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 11:052018-11-16بين الملل

بالا گرفتن جنگ لفظی کامبرا و مالزی بر سر طرح انتقال سفارت استرالیا به قدس


جنگ لفظی بین دولت های استرالیا و مالزی بر سر طرح استرالیا به منظور انتقال سفارتش در اسراییل به شهر قدس بالا گرفته و یک مقام ارشد استرالیایی امروز (جمعه ) ماهاتیر محمد، - جنگ لفظی بین دولت های استرالیا و مالزی بر سر طرح استرالیا به منظور انتقال سفارتش در اسراییل به شهر قدس بالا گرفته و یک مقام ارشد استرالیایی امروز (جمعه ) ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی را یهودی ستیز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی در جریان دیدارش با اسکات موریسون، همتای استرالیایی خود در روز پنجشنبه در سنگاپور به موضوع طرح استرالیا برای انتقال سفارتش به شهر قدس اشاره کرده و بعدا به خبرنگاران، گفت چنین اقدامی تهدید تروریسم را افزایش خواهد داد.

ماهاتیر محمد گفت : من به این موضوع اشاره کردم که در مقابله با تروریسم باید ما علت ها را بدانیم و اضافه کردن به علت های تروریسم مفید نخواهد بود.

به دنبال طرح این صحبت ها جاش فرایدن برگ، وزیر خزانه داری استرالیا نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت : کانبرا خودش درباره سیاست هایش تصمیم می گیرد.

فرایدن برگ که گفته می شود پدرش از بازماندگان هولوکاست است از ماهاتیر محمد به دلیل مواضع اش انتقاد کرد و به برخی اقدامات او در گذشته اشاره کرد و گفت : او یهودیان را افراد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا گرفتن جنگ لفظی کامبرا و مالزی بر سر طرح انتقال سفارت استرالیا به قدس

بالا گرفتن جنگ لفظی کامبرا و مالزی بر سر طرح انتقال سفارت استرالیا به قدس