مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 09:202018-11-16سياسي

عربستان به نیابت از آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در ایران تلاش می کند.

- سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز درباره تلاش مقامات سعودی برای ترور برخی مقامات ایرانی و بر هم زدن ثبات اقتصادی در کشورمان گفت: یکی از اهداف آمریکایی ها ناامن سازی داخلی در کشور ما است تا شرایط و امنیت در زندگی مردم را بر هم زنند.

آن ها می دانند که حفظ امنیت کامل در کشور از افتخارات جمهوری اسلامی است، لذا می خواهند این امنیت را با تحرکات و اقدامات ضد امنیتی دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها برای رسیدن به این هدف از هر ابزاری استفاده می کنند، زمانی گروه های تروریستی همچون القاعده، ریگی و داعش و زمانی دیگر از عوامل رژیم صهیونیستی وموساد استفاده کردند و امروز این نقش را عربستان سعودی بر عهده گرفته است.

عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا ناامنی در کشورمان ایجاد کنند، البته که یک سال گذشته هم یکی از مقامات عربستانی اعلام کرد که به دنبال ایجاد ناامنی در داخل ایران هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در ماه های اخیر یکسری تحرکات ضد امنیتی را شاهد بودیم، گفت: برای انجام این تحرکات حتی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به نیابت از آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است

عربستان به نیابت از آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است