مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 07:202018-11-16فناوري

برای اطلاع از تعداد سیم کارت هایتان استعلام بگیرید


اگر از تعداد سیم کارت هایی که به نامتان است اطلاع ندارید، با مراجعه به سامانه استعلام تعداد سرویس های مشترکین اپراتورهای مخابراتی از این موضوع باخبر شوید و درصورتی که بدون اطلاع شما خطی به نامتان ثبت شده است، - نسبت به قطع آن اقدام کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزان بودن سیم کارت ها بعضا باعث شده تا افراد در نگهداری سیم کارت ها دقت لازم را نداشته و در پی آن چندین سیم کارت داشته باشند، در حالی که نمی دانند که این سیم کارت ها کجا و در دسترس چه کسی است.

عدم دقت در نگهداری سیم کارت ممکن است باعث شود این سیم کارت در دسترس افراد سودجو قرار گیرد و آن ها با فعال کردن سیم کارت، در شبکه های اجتماعی عضو شده و به فعالیت های مجرمانه اقدام کنند.

پدیده سیم کارت های جعلی و ناقص یا همان سیم کارت های بدون هویت که به اقدامات خلاف کارانه از جمله کلاهبرداری و حتی قتل منجر شد، طی سال های گذشته مشکلات متعددی ایجاد کرد و از طرفی به واسطه این سیم کارت ها قاچاق ترافیک انجام می شد و حجم این قاچاق نیز بسیار بالا اعلام شده بود.

درنهایت این مشکلات موجب شد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه به اقدامی جدی دست بزند.

در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده که در طرح احراز هویت و ساماندهی سیم کارت ها برای جلوگیری از سوءاستفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اطلاع از تعداد سیم کارت هایتان استعلام بگیرید

برای اطلاع از تعداد سیم کارت هایتان استعلام بگیرید