مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 23:502018-11-15سياسي

پیام تسلیت جمعی از مسئولان کشور درپی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی


در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، جمعی از مسئولان کشور این ضایعه را تسلیت گفتند.

- پیام تسلیت جمعی از مسئولان کشور درپی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، جمعی از مسئولان کشور این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان عصر امروز در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شدند و در بیمارستان جان باختند.

به همین مناسبت جمعی از مسئولان کشور از جمله در پیام های جداگانه ای این ضایعه را تسلیت گفتند.

همچنین محمدرضا عارف در پیامی با تسلیت این مصیبت آورده است: انالله و اناالیه راجعون مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رییس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری(ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جمعی از مسئولان کشور درپی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی

پیام تسلیت جمعی از مسئولان کشور درپی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی