مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 17:452018-11-15اقتصادي

اجازه نمی دهیم کشت و صنعت با واگذاری به افراد غیرموجه تاراج شود


نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نخواهیم داد تا بزرگترین سرمایه مردم شمال استان اردبیل در عرصه کشاورزی و دامپروری با واگذاری به افراد غیرموجه در حوزه سرمایه گذاری به تاراج برود.

- شکور پورحسین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما بر عملکرد سازمان خصوصی سازی در واگذاری کشت و صنعت مغان ایرادات اساسی وارد کرده ایم و بر این باوریم که خریدار این مجموعه اهلیت لازم را برای مدیریت کشت و صنعت ندارد.

وی با بیان این که این واگذاری متوقف شده تا زمینه بررسی دقیق خریداران جدید مورد کنکاش دقیق قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آنچه که برای ما در این واگذاری اصل اساسی است واگذاری این بنگاه اقتصادی به قیمت واقعی و به افراد موجه توانمندی است که موجی از امیدواری را در توسعه شمال استان اردبیل رقم بزند.

نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از طرف مردم بارها از تریبون مجلس نسبت به غیرقانونی بودن این واگذاری و اعتراض های مردمی نطق هایی را داشته ایم و خطاب به مسئولان اعلام کردیم که نباید با ابزارهای غیرقانونی و توجیه های غلط بیت المال را به تاراج برده و مردم را به بدبینی و بی اعتمادی سوق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم کشت و صنعت با واگذاری به افراد غیرموجه تاراج شود

اجازه نمی دهیم کشت و صنعت با واگذاری به افراد غیرموجه تاراج شود