مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 16:552018-11-15بين الملل

ایران موضوع دیدار نتانیاهو و برایان هوک


نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رییس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا با یکدیگر دیدار و درباره ایران گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که نتانیاهو و برایان هوک رییس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا روز پنج شنبه با یکدیگر دیدار و درباره لزوم مقابله با ایران رایزنی کردند.

آن طور که در این اطلاعیه آمده است، نتانیاهو در این دیدار به رییس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ایران تبریک گفته و ادعا کرده است که این تحریم ها گامی مهم از سوی آمریکا برای برقراری صلح در منطقه و جهان است.

برایان هوک نیز در این دیدار از حمایت های رژیم صهیونیستی از رییس جمهور آمریکا قدردانی کرده و مدعی شده است که با این تحریم ها می توان منابع مالی را که ایران در اختیار حزب لله قرار می دهد و برای موشک هایش هزینه می کند، قطع کرد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پس از نقض توافق هسته ای تحریم ها علیه ایران را بازگرداند که با انتقاد و مخالفت سایر کشورها به ویژه طرف های دیگر توافق مواجه شده است.

کشورهای باقیمانده در توافق هسته ای در تلاش اند برای حفظ این توافق یک سازوکار برای حفظ کانال پرداخت به ایران و ادامه تجارت با جمهوری اسلامی پس از اعمال این تحریم ها بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران موضوع دیدار نتانیاهو و برایان هوک

ایران موضوع دیدار نتانیاهو و برایان هوک