مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 15:352018-11-15ورزشي

‍ صالحی امیری به فیفا و AFC نامه نوشت


رییس کمیته ملی المپیک به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، در پی تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان از سوی مجلس شورای اسلامی ، رییس کمیته ملی المپیک ایران در نامه های جداگانه به رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این قانون لازم اجرای مجلس شورای اسلامی توصیح داد.

کمیته ملی المپیک در نامه ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تلاش وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایجاد ثبات وآرامش به همراه اجرای قانون است.

صالحی امیری در این نامه عنوان کرد: به شما اطمینان می دهم دولت نه تنها هیچ گونه دخالتی در روند دموکراتیک انتخابات فدراسیون ها ندارد بلکه میلیون ها دلار سالانه کمک می کند.

در بخشی از نامه دکتر صالحی امیری خطاب به اینفانتینو و شیخ سلمان آمده است : در مورد فدراسیون فوتبال هرگونه تصمیم گیری در صلاحیت مجمع عمومی آن فدراسیون خواهد بود و قطعا کمیته ملی المپیک در جهت حمایت از فدراسیون بر اجرای صحیح اصول و مفاد اساسنامه نظارت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه که روز چهارشنبه به روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد آمده است : در اجرای این قانون 800نفر از مدیران ارشد در بخش هابی مختلف از جمله 14 استاندار و چند سفیر و مدیران سیاسی، اجرایی، اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ صالحی امیری به فیفا و AFC نامه نوشت

‍ صالحی امیری به فیفا و AFC نامه نوشت