مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 15:202018-11-15اجتماعي

آماده باش مدیریت بحران فارس برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که این استان با فراخوان امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات، آمادگی کاملی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی ناشی از بارندگی دارد.

- رحیم آزادی در گفت وگو با ایسنا، و با اشاره به آغاز بارش از روز گذشته و پیش بینی تداوم بارش در نقاط مختلف استان فارس، گفت: تاکنون هیچگونه خسارتی به علت بارش های دو روز اخیر در هیچ یک از نقاط استان فارس گزارش نشده است.

وی از آماده باش نیروهای خدمات رسان و امدادی در سراسر استان خبر داد و گفت: همه شهرستان های فارس به طور مرتب توسط فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری ها رصد می شود.

آزادی با بیان این که هماهنگی های لازم بین دستگاهی انجام شده است، افزود: تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی بوده و بدون مشکل برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: هشدارهای لازم به ویژه به جوامع روستایی و عشایری فارس برای جلوگیری از تردد یا اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و مناطق کوهستانی داده شده است.

آزادی خاطرنشان کرد: توصیه های لازم طی اطلاعیه هایی به دستگاه های خدمات رسان برای بررسی و کنترل الزمات و اصول ایمنی ارائه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با ابراز خرسندی از بارش های نسبتاً خوب در سراسر این استان و اکثر نقاط کشور، تأکید کرد که براساس نقشه ‎های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیریت بحران فارس برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

آماده باش مدیریت بحران فارس برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی