مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 13:552018-11-15فرهنگي

عروسی درخت رونمایی شد


امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت کتابخانه علامه امینی از تازه ترین اثر حمید هنرجو نویسنده و پژوهشگر ملایری تحت عنوان عروسی درخت رونمایی شد.

- امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت کتابخانه علامه امینی از تازه ترین اثر "حمید هنرجو" نویسنده و پژوهشگر ملایری تحت عنوان"عروسی درخت" رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین غلامرضا بکتاش از شعرای برجسته ملایری در سخنانی از حمید هنرجو به عنوان اعتباری در ادبیات کشور نام برد و افزود: مضمون سازی و به کاربردن تعابیری زیبا و بدیع با ادبیاتی پیشرو از ویژگی های شعر هنرجو است.

وی افزود: همزیستی هنرجو با مردم و بیان دردها و دغدغه های اجتماعی از ویژگی هایی است که از هنرجو چهره ای شاخص به کشور عرضه کرده چرا که سخن و حرف و کلام هنرجو از جنس بی دردی و تفنن نیست.

وی با بیان اینکه هنرجو علاوه بر حوزه ادبیات، روزنامه نگاری حرفه ای را هم تجربه کرده است، افزود: حمید هنرجو حداقل یک دهه به صورت جدی صدای جامعه در مطبوعات و رسانه ها بوده است.

در ادامه، حمید هنرجو نویسنده کتاب و پژوهشگر فرهنگی در سخنانی از هفته کتاب به عنوان بهار فرهنگ مکتوب یاد کرد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان متولی اندیشه و مطالعه،هر سال می تواند جریان سازی های تازه ای در بزرگداشت کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی درخت رونمایی شد

عروسی درخت رونمایی شد