مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 12:402018-11-15سياسي

بررسی نظام بودجه ریزی و تخصیص بودجه مناطق پایتخت


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: با ارائه راهکارهای کارشناسی برای حل موضوع تخصیص و اعتبار شهرداری های مناطق مسائل تخصیص بودجه مناطق حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور رستمی با اشاره به نتایج گزارش کارگروه مشورتی برنامه و بودجه، منابع انسانی و مالی این معاونت گفت: با ارائه راهکارهای کارشناسی برای حل موضوع تخصیص و اعتبار شهرداری های مناطق مسائل تخصیص بودجه مناطق حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از امور ستاد با پیش بینی مقررات مربوطه به مناطق قابل تفویض است، اظهارکرد: تیمی مشترک از معاونت برنامه ریزی و کارگروه مشورتی برنامه و بودجه برای بررسی مسائل بودجه ای مناطق تشکیل و موضوعات قابل تفویض حوزه برنامه ریزی و بودجه به مناطق بررسی و نهایی شود.

رستمی تصریح کرد: اهتمام معاونان برنامه ریزی هر منطقه درباره موضوعات بودجه ای بخشی از مسائل و مشکلات مناطق را کاهش خواهد داد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: نگهداشت وظیفه ذاتی امور جاری در شهرداری و انجام آن مهم و ضروری است و به طور معمول در قراردادهای نگهداشت شهر، پیمانکاران برای مدت کوتاه انتخاب نمی شوند بلکه برای یک دوره یکساله انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نظام بودجه ریزی و تخصیص بودجه مناطق پایتخت

بررسی نظام بودجه ریزی و تخصیص بودجه مناطق پایتخت