مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 03:152018-11-14ورزشي

تداوم قعر نشینی سیه نا در سری آ/ پیروزی زراعت بانک در چلنج کاپ اروپا


تیم والیبال سیه نا در حضور سعید معروف برابر میزبان قدرتمندش تیم لوبه شکست خورد تا همچنان بدون برد در انتهای جدول سری آ ایتالیا باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نهم لیگ والیبال ایتالیا، سری آ از ساعت 23 شب گذشته(چهارشنبه) با برگزاری یک دیدار بین تیم های بالا و پایین جدول برگزار شد که تیم سیه نا در حالی که سعید معروف را در ترکیب ثابتش داشت برابر میزبان قدرتمندش تیم لوبه نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا شاگردان خوآن سیچلو همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند.

در این دیدار سیه نا ست های بازی را با امتیازی های 32-30، 25-15، 20-25 و 25-18 به لوبه واگذار کرد تا بدون برد و کسب تنها سه امتیاز در رده سیزدهم بایستد.

همچنین سعید معروف توانست یک امتیاز برای سیه نا کسب کند.

در سوی دیگر لوبه که به واسطه حضورش در جام باشگاه های جهان زودتر از سایر مدعیان در هفته نهم بازی کرد توانست با کسب هفتمین بردش 19 امتیازی شود و جای مودنا را در رده دوم بگیرد.

همچنین دور نخست رقابت های والیبال چلنج کاپاروپا آغاز شد که در یکی از بازی ها که تیم زراعت بانک ترکیه که فرعاد قائمی و صابر کاظمی را در اختیار دارد در حالی که از یاران ایرانیش بسیار کم استفاده کرد توانست برابر تیم فریزا قبرس با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد و به جمع سی و دو تیم برتر راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم قعر نشینی سیه نا در سری آ/ پیروزی زراعت بانک در چلنج کاپ اروپا

تداوم قعر نشینی سیه نا در سری آ/ پیروزی زراعت بانک در چلنج کاپ اروپا