مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 21:012018-11-14بين الملل

سرنگونی 2 پهپاد جاسوسی سعودی در جنوب عربستان


سامانه دفاع موشکی ارتش یمن و انصارالله 2 فروند پهپاد جاسوسی ارتش سعودی را در جازان واقع در جنوب عربستان سعودی منهدم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پدافند هوایی یمن چهارشنبه شب دو فروند پهپاد جاسوسی ارتش سعودی را پس از عملیات دقیق رصد و شناسایی هدف قرار داد.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع نظامی نقل کرد، نیروهای سامانه دفاع موشکی ارتش یمن و انصارالله، این دو فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در منطقه جازان واقع در جنوب عربستان سرنگون کردند.

پدافند هوایی یمن دوشنبه شب گذشته نیز یک فروند پهپاد جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی را در شرق جبل الدود در جازان واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله از زمان آغاز جنگ عربستان علیه یمن تاکنون، ده‎ها پهپاد جاسوسی عربستان و ائتلاف آن را سرنگون کرده اند.

یگان پدافندی ارتش یمن و انصارالله در 12 اسفندماه سال گذشته نیز یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان را در شهرستان میدی استان مرزی حجه واقع در غرب یمن هدف قرار داده بود.

پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن چند روز قبل از شهادت صالح الصماد نیز یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکایی از نوع ام کیو 9 را بر فراز آسمان الحدیده ساقط کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی 2 پهپاد جاسوسی سعودی در جنوب عربستان

سرنگونی 2 پهپاد جاسوسی سعودی در جنوب عربستان