مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 18:362018-11-14بين الملل

دمشق حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد


دولت سوریه تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را «به شدت» محکوم و بر ایستادگی دمشق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطینیان در برابر تروریسم صهیونیستی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع مسئول وابسته به وزارت خارجه سوریه روز چهارشنبه در اظهاراتی شدید اللحن حملات و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اخیرا بر حسب عادت، عملیات جنگ طبانه و نژاد پرستادنه علیه ملت فلسطین از جمله علیه زنان و کودکان انجام داده و مناطق مسکونی در غزه را بمباران کرده است.

منبع مسئول به خبرگزاری سانا گفت که اسراییل در این عملیات با استفاده از جنگنده ها و سلاح های غیرمجاز خود فلسطینیان را هدف قرار داده است که در پی آن صدها نفر از آنها شهید و زخمی شدند.

وزارت خارجه سوریه افزود: دمشق با شدیدترین لحن این حملات اسراییل را محکوم می کند و از جامعه جهانی می خواهد تا فورا آن را متوقف و ماهیت جنایت آمیز اسراییل و سیاست هایش در ادامه اشغالگری اراضی عربی که تحت حمایت آمریکا صورت می گیرد، فاش کند.

منبع مسئول وزارت خارجه سوریه در پایان اظهارتش بر ایستادگی دمشق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطینیان علیه تروریسم اسراییلی تا تحقق خواسته های مشروع آنها در خصوص بازگشت [به وطن] و آزادسازی فلسطین و برپایی دولت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

دمشق حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد