مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 17:452018-11-14اقتصادي

رنگ و بوی سلامت در دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی


دبیر علمی دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این رویداد از رشد کیفی ایده های این ایده بازار نسبت به سال گذشته خبر داد و با اشاره به اینکه ایده های امسال سلامت محور هستند، - خاطرنشان کرد: ایده بازار پل ارتباطی بین صنعت، جامعه علمی و مردم عادی است.

علی اصغر زمانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن پرداختن به نقش محوری ایده بازار با بیان اینکه صنایع مسائل خود را در بخش تحقیق و توسعه خودشان واکاوی کرده و از این موضوع که آیا مسئله آنها پیشتر حل شده یا نه؟ افزود: از طرفی برخی دارای ایده بوده اما نمی دانند آن را در کجا بیان کنند.

وی ایده بازار را پل ارتباطی بین صنعت، جامعه علمی و مردم عادی دانست و توضیح داد: این رویداد به نوعی بخش تحقیق و توسعه صنایع در سطح دانشگاه های ایران و مردم عادی به حساب آمده و وظیفه اطلاع رسانی بین عرصه های نام برده را بر عهده دارد.

دبیر علمی دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سپس به فرآیند معکوس این پل ارتباطی اشاره و تشریح کرد: در این رویداد همچنین فضایی فراهم آمده که سرمایه گذار ایده را بشناسد و بر روی آن سرمایه گذاری کند.

این در حالیست که به صاحبان ایده نیز جهت دهی می شود و بر روی موضوعات خاص که اولویت های جامعه هستند تمرکز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ و بوی سلامت در دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی

رنگ و بوی سلامت در دومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی