مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 16:562018-11-14اجتماعي

تقاضای تخفیف در حکم محیط بان «نشر»/ پرداخت 3 میلیارد تومان برای دیات محیط بانان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه تقاضای تخفیف در حکم محیط بان «نشر» را داریم، از وجود 123 محیط بان شهید و 240 جانباز در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جمشید محبت خانی بعد از ظهر امروز در بازدید از محل وقوع درگیری دو محیط بان پاسگاه مسلم آباد با شکارچیان در منطقه حفاظت شده نشر اظهار کرد: حدود دو سال قبل تعدادی از متخلفان وارد مناطق چهارگانه شده و قصد شکار غیر قانونی داشته اند که پس از رویت سلاح غیر مجاز شکاری، این افراد توسط محیط بانان متوقف شده اند.

وی پس از بررسی قرائن موجود در صحنه و ملاقات با محیط بان موصوف افزود: صحنه درگیری اینگونه بوده که پس از تقابل خودروی متخلفان با محیط بانان یکی از شکارچیان اقدام به فرار می کند که با توجه به عدم توجه به ایست محیط بان، تیر هوایی از سمت شیب به سمت فرد شکارچی شلیک می شود، در اثر تعقیب و گریز متاسفانه گلوله زودتر از زمانی که نوک سلاح زاویه مایل به آسمان پیدا کند شلیک می شود و به یکی از شکارچیان اصابت می کند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: بعد از دو سال رای دادگاه محیط بان ضارب را محکوم به قتل عمد و قصاص نفس کرده و این فرصت برای ما باقی است که در راستای رسیدگی مجدد پرونده در دیوان عالی کشور، لایحه ای را تنظیم و ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای تخفیف در حکم محیط بان «نشر»/ پرداخت 3 میلیارد تومان برای دیات محیط بانان

تقاضای تخفیف در حکم محیط بان «نشر»/ پرداخت 3 میلیارد تومان برای دیات محیط بانان